Hallo allemaal, Mark uit Lekkerkerk. Heb na vele andere motoren ( ook 3 Harleys ) nu mjin eerste Shadow VT 1100 uit 86, eigenlijk 2 want heb er nog een gekocht voor reserve. Beide motoren hebben een tijd stilgestaan, dus ben nu bezig alles weer in orde te maken. De ene motor ga ik wat veranderen, veel ideeen, maar wil ook niet te veel het karakter van de motor weghalen, zeker niet de rijeigenschappen. De andere ga ik zaterdag halen, heeft 11 jaar in een droge garage gestaan en ziet er nog heel netjes uit, volledig origineel. Deze ga ik ik zo laten, want vind hem origineel ook mooi. Maar moet ook een volledige service hebben en carburateurs schoonmaken etc... Hoop beide motoren over een paar maanden op de weg te hebben.
Heb de Shadows altijd erg mooi gevonden, en met name de Honda kwaliteit spreekt mij aan. Ben echt iemand van de Japanse motoren
Even voorstellen
Moderators: Hillywood, DylanZW, Ro1967
-
- Forumgebruikers
Re: Even voorstellen
Welkom op het forum, leuk te zien dat iemand weer eens een oudje in zijn oude glorie wil herstellen en houden
Groet Ro
Stokkie
"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."
Regiobiker regio midden 2017
Biker van het jaar 2023!
welkom in ons midden
Stokkie
"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."
Regiobiker regio midden 2017
Biker van het jaar 2023!
welkom in ons midden
-
- Forumgebruikers
De Shadow die ik zaterdag heb gehaald, had 11 jaar in de garage gestaan, maar nu rijdt hij al !!! . Ook nieuwe olie en filters. Even wachten tot de sneeuw weg is en dan stukje rijden. Deze motor is nog in hele mooie originele staat. Ga er alleen een ander stuur voor kopen. Ben echt blij dat hij het nu al gelijk doet, loopt zonder bijgeluiden of geratel etc...
Hoi Mark, welkom.
Ik rij een 85-er 1100.
Gaan we je zien bij 1 van de ritten?
Ik rij een 85-er 1100.
Gaan we je zien bij 1 van de ritten?
Gids, hesje 1
Voorzitter Shadowmotorclub
Voorzitter Shadowmotorclub