Geen Shadow rijder maar een sleutelaar
Geplaatst: 11 jul 2019, 14:10
Hallo allemaal,
De titel zegt het misschien al: ik rijd zelf geen Shadow. Veel motormaten help ik met het onderhoud van hun trouwe rossen, zodat ze ook trouw blijven. Zo ben ik op het moment met de Shadow van Koos bezig. Hij heeft al 12 jaar een trouwe band met zijn machine. Het is een geïmporteerd USA model (VT700C). Daar moest hij even aan wennen. Zo vertelde hij recent met wat gepaste trots dat hij wat te laat door had dat hij geen 95 KM/U reed, maar 95 MIJL per uur. Dat zijn toch eigenlijk geen snelheden voor een bijna pensionaris
Maar goed, voor ik teveel afwijk, ik ben hier vooral om een beroep te doen op jullie technische kennis. Met alleen het werkplaatshandboek kwam ik er namelijk niet uit Zo ben ik benieuwd naar de oliekeerring van de koppelingsstift en het schakelaartje die de fan aanstuurt. Tzt zal ik daar wat vragen over stellen in de juiste topics.
Groetjes, Peter.
De titel zegt het misschien al: ik rijd zelf geen Shadow. Veel motormaten help ik met het onderhoud van hun trouwe rossen, zodat ze ook trouw blijven. Zo ben ik op het moment met de Shadow van Koos bezig. Hij heeft al 12 jaar een trouwe band met zijn machine. Het is een geïmporteerd USA model (VT700C). Daar moest hij even aan wennen. Zo vertelde hij recent met wat gepaste trots dat hij wat te laat door had dat hij geen 95 KM/U reed, maar 95 MIJL per uur. Dat zijn toch eigenlijk geen snelheden voor een bijna pensionaris
Maar goed, voor ik teveel afwijk, ik ben hier vooral om een beroep te doen op jullie technische kennis. Met alleen het werkplaatshandboek kwam ik er namelijk niet uit Zo ben ik benieuwd naar de oliekeerring van de koppelingsstift en het schakelaartje die de fan aanstuurt. Tzt zal ik daar wat vragen over stellen in de juiste topics.
Groetjes, Peter.