welk windscherm past er op een VT 750 2007
Moderators: knutsel, Hillywood
- Albert Overzet
- Shadow Motorclub leden
welk windscherm past er op een VT 750 2007
Hallo Ik ben toe naar een nieuwe windscherm. Die er nu op zit is geen orginele voor een vt 750 uit 2007. Montage op de kroonplaat stuur (waar de risers zitten) en op de voorpoten. Nu zie ik door het bos van windschermen even niet de goeie althans welke merk/montage kit moet ik hebben. Het is voor een Honda Shadow vt 750 uit 2007. Alvast hartelijk dank
Welkom in ons Midden
Regiobiker 2014 van regio midden
Beter een blije achterhoeker dan een happy hooker
Een oud achterhoeks gezegde is:
Als de haan niet kraait in het ochtendrood
dan is het mistig of de haan is dood
Regiobiker 2014 van regio midden
Beter een blije achterhoeker dan een happy hooker
Een oud achterhoeks gezegde is:
Als de haan niet kraait in het ochtendrood
dan is het mistig of de haan is dood
- Te©h
- Shadow Motorclub leden
Re: welk windscherm past er op een VT 750 2007
Diameter van de poot en koplamp opnemen. Het zijn allemaal universele sets die 'toevallig' ook op diverse Shadows passen. Nu moet je de keuze maken, kijk ik er over of door het scherm. Een kleine haalt alleen de druk van de borst, de grote hoort de wind over je helm te gaan, echter zit je meestal met je ogen tegen de rand te kijken en is er veel turbulentie om je helm. Het ligt ook aan de breedte van het stuur. Bij een laag stuur van pakweg 100cm komt er ook veel wind via je armen naar je borst.
Voor geduld moet je tijd hebben
2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten"
Biker van het jaar 2005
2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten"
Biker van het jaar 2005