Ik heb op de sloop een paar prachtige valbeugels voor mijn VT600 op de kop getikt.
Het probleem is, dat de twee bouten van het motorblok, op de punten waar de beugels vast gezet dienen te worden niet los willen.
Ik ben bang dat ik door de kracht die ik uit oefen met de sleutels de kop verniel, en dat het dan helemaal niet meer lukt.
Heeft iemand misschien een goede tip voor mij?
Bouten van Motorblok willen niet los
Moderators: knutsel, Hillywood
Bouten van Motorblok willen niet los
To Ride or not To Ride, That's the question.
Re: Bouten van Motorblok willen niet los
Hoi,
Maak het maar warm met een verf stripper en dan eventueel de slagmoer sleutel er op
Gr Hans Snel
Maak het maar warm met een verf stripper en dan eventueel de slagmoer sleutel er op

Gr Hans Snel
Bedankt, ik ga het binnen kort met verhitten proberen.
mvg
Joop
mvg
Joop
- HiHat
- Shadow Motorclub leden
Wat ook wil helpen, is de boel even inspuiten en laten "inweken" met WD-40.
Als ik met "oudere" motoren werk spuit ik alles eerst in en ga ik even koffie drinken.
Als ik met "oudere" motoren werk spuit ik alles eerst in en ga ik even koffie drinken.
Central Division
Ik heb nog verschillende onderdelen liggen van een 1100 uit '85/ '86
Ik heb nog verschillende onderdelen liggen van een 1100 uit '85/ '86
HiHat schreef:Wat ook wil helpen, is de boel even inspuiten en laten "inweken" met WD-40.
Zou mijn tip ook zijn inderdaad

Ik heb drie dagen lang een paar keer per dag kruipolie aangebracht op de bouten, en ze zijn los!
Dat ging daarna in combinatie met een goed passende lange ringsleutel vrij gemakkelijk zelfs.
Dat ging daarna in combinatie met een goed passende lange ringsleutel vrij gemakkelijk zelfs.