Hallo

Voor wie nieuw is op het forum van de Shadow Motorclub.

Moderators: DylanZW, Hillywood, Ro1967

Plaats reactie
EzzyV
Shadow Motorclub leden

Hallo

Bericht door EzzyV »

Goedemiddag.

Vandaag toegelaten tot dit forum en dat is ook een mooie gelegenheid om mezelf eens voor te stellen.

Ik ben Ezra, ben 51 jaar en kom uit Uden. Ik ben werkzaam in Oss bij een Elektrotechnische Groothandel.

Dit jaar was het dan eindelijk zover en ben ik eindelijk voor m’n motorrijbewijs gegaan. Begin juni begonnen en al snel m’n theorie en AVB gehaald. Door de corona heeft het even geduurd voordat ik voor AVD op kon, maar uiteindelijk in september toch gehaald. Ik heb mezelf altijd voorgenomen dat zodra ik m’n rijbewijs zou halen er zo snel mogelijk een Honda Shadow zou komen...en dat is dus ook gebeurd 😎 ...een Shadow VT750C uit 2004.

Ik hoop hier een hoop wijzer te worden over het gebruik, onderhoud en gewoon genieten van deze fiets.
Bijlagen
E38F875E-46D9-40AA-BC39-140F8F01E116.jpeg
3D7E2EEB-C462-44FB-8DFC-DB4373FED143.jpeg
Gr. Ezra
Regio Zuid

Honda VTX 1300 S
Vesta
Shadow Motorclub leden

Re: Hallo

Bericht door Vesta »

hallo Ezra,

welkom van de buurman uit Nisseroi, ben ook net lid geworden.

Ik heb in juni m'n AVD gehaald, was eigenlijk op de 1e dag van de coronastop ingepland dus heb een week of zes moeten wachten.
Mooie fiets, zo te zien bij de zelfde winkel/dealer gehaald als ik vorige week heb gedaan :D

Gisteren een wisseldag gehad, een ritje op de Shadow en dan overstappen op de BMW RT, en zo nog een keer.
Was wel aan de kouwe kant maar verders een hele mooie dag om te rijden !

gr. Leo

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Vesta op 29 nov 2020, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
EzzyV
Shadow Motorclub leden

Bericht door EzzyV »

Dank je wel Leo. Zo te zien heb jij ‘de andere die er stond’ onder je hoede genomen 8)
Gr. Ezra
Regio Zuid

Honda VTX 1300 S
de mm`s
Shadow Motorclub leden
Contacteer:

Bericht door de mm`s »

Hallo Ezra,
welkom hier. Jij hebt een mooie Shadow. Ik heb zelf een oudere VT750ACE. Dat rijd mooi ontspannen.
M.vr.gr. Marcel Pelt
De mm`s uit het mooie Westfriesland.
De 5e RECALCITRANT
Diverse fotoalbums : http://www.mijnalbum.nl/Album-OOSGIEZF-Foto" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mijnalbum.nl/Album-RWSJKU3G-Foto" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mijnalbum.nl/Album-WSS6NR6J-Foto" onclick="window.open(this.href);return false;
EzzyV
Shadow Motorclub leden

Bericht door EzzyV »

Thnx Marcel. Hij bevalt inderdaad goed...jammer dat het seizoen voorbij is nu
Gr. Ezra
Regio Zuid

Honda VTX 1300 S
Plaats reactie