Even voorstellen: Roemer Visser, bj 1968. Nog in redelijke staat gezien de hoge kilometer stand, maar heb af en toe wel wat onderhoud en reparatie nodig. Hoop nog wel even mee te kunnen.
Woonachtig in Amerika en in Nederland (Tilburg). Heb vroeger veel motorgereden (voornamelijk BMW's) maar met de geboorte van een tweeling hield dat een poos op. Sinds ongeveer 4 jaar heb ik het virus weer flink te pakken (en mijn dochter ook!).
Ik heb een Shadow Sabre 1100 uit 2001, en ben er op een beetje vreemde manier aan gekomen. Ik heb in Nederland een BMW R1200GS staan, een beest van een ding. Maar ik woon voornamelijk in de VS, en daar begon het flink te jeuken. Wat heb ik aan een motor waar ik haast nooit op kan rijden? Ik wilde er in de VS eigenlijk ook eentje, maar ja, dan niet weer zo'n BMW, dat leek me belachelijk (duur). Dus ik ben daar gaan zoeken naar de goedkoopste motor.
Nu heb ik altijd aftand gehouden van alles wat met het "biker" imago te maken heeft - kortom, (vrijwel) alles rondom Harley-Davidson. En daarmee ook dus altijd cruisers vermeden omdat die me teveel denken aan Harley's. Maar ja, ik wilde zo min mogelijk uitgeven, en toen ik er eentje tegenkwam in mooie staat tegen een goeie prijs (1e eigenaar, 7.5k mijl), heb ik het ding in juni 2023 mee naar huis genomen, in Nashville.
De motor beviel goed zo in de stad. Maar in mei 2024 ben ik naar Greenville (North Carolina) gereden. Daar heb ik een hele dag bochten gereden op de weergaloze Blue Ridge Parkway - dat was hemels! Ik ben toen onder de indruk geraakt van de Shadow - wat een goed ding, en wat rijdt het fijn! Op de terugweg moest ik vaart maken, dus westwaarts op Interstate 40, 8 uur lang 140-150 km/u gereden. En wederom, wat een goed ding!! Helemaal geen pijn in de rug of wat dan ook. Tijdens die rit ben ik dan ook verkikkerd geraakt op de Shadow en heb ik besloten dat ik hem voor de langere termijn ga houden. En dat betekent dus verschepen.
Ondertussen staat de Shadow bij mij in Tilburg. De accu heeft het transport naar Nederland niet overleefd, maar de rest wel. In maart gaat hij naar de RDW keuring, zodat ik vanaf april lekker kan gaan toeren. Ik heb er veel zin in. Tot wellicht snel!
Nieuw lid
Moderators: DylanZW, Hillywood, Ro1967
Re: Nieuw lid
De motor ziet er goed uit.
Keuring zal hopelijk geen problemen opleveren.
Als dat achter de rug is, kun je fijn genieten op de mooie Nederlandse wegen.
Sluit dan eens aan bij een rit van onze club, heb je er gelijk een nieuw virus bij.
Hans S.
Alkmaar.
Keuring zal hopelijk geen problemen opleveren.
Als dat achter de rug is, kun je fijn genieten op de mooie Nederlandse wegen.
Sluit dan eens aan bij een rit van onze club, heb je er gelijk een nieuw virus bij.

Hans S.
Alkmaar.
Laatst gewijzigd door Hans S. op 27 jan 2025, 08:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Trotse Biker 2019
Genieten doe je op de motor, met de wind om je kop en . . . . . .
Genieten doe je op de motor, met de wind om je kop en . . . . . .
Dankjewel Hans! Ik heb al een paar ritten in de agenda staan 

Welkom!
Verscheept naar hier, dus nu permanent in Tilburg?
Verscheept naar hier, dus nu permanent in Tilburg?
Gids, hesje 1
Voorzitter Shadowmotorclub
Voorzitter Shadowmotorclub
Nu nog met een been in de VS en een been in Nederland; na de zomer weer permanent in Nederland...
-
- Shadow Motorclub leden
Veel plezier met de motor. En ook niet onbelangrijk, deze motoren zijn technisch beter dat de bmw’s.
Daar ben ik inmiddels ook van overtuigd!
- Andries
- Shadow Motorclub leden
- Contacteer:
Beste Roemer,
Ook hier welkom op het Forum.
We hopen je snel te zien tijdens een rit van regio Zuid en/of een Landelijke Rit.
Ook hier welkom op het Forum.
We hopen je snel te zien tijdens een rit van regio Zuid en/of een Landelijke Rit.
Andries
Regiocommissaris Zuid
Verkeersgeleider nr. 10
Trotse Biker van het Jaar 2014
Met ZUID erop UIT!
bekijk HIER mijn website
Regiocommissaris Zuid
Verkeersgeleider nr. 10
Trotse Biker van het Jaar 2014
Met ZUID erop UIT!
bekijk HIER mijn website