Hoi hoi

Voor alles wat niet in de andere forums past.

Moderators: DylanZW, Hillywood, Ro1967

Plaats reactie
Stefan B
Forumgebruikers

Hoi hoi

Bericht door Stefan B »

Hoi hoi,

Wouw me toch even voorstellen op dit forum als trotse Honda Shadow VT 1100 bezitter.
Ben ook een echte Honda man moet ik toegeven, goed als jong binkie van 16 had ik een Suzuki ER. Puur omdat de hele school op een MT5, MTX of een buikschuiver MB reed.

Mijn eerst motor was een CM 400T, leuk ding maar voor te beginnen maar eerlijk toch iets te klein. Op een gegeven moment opzoek naar iets anders. Mijn ketting van die CM was een keer gebroken op de snelweg en zo doende was ik opzoek naar een grote shopper met cardan. De plaatselijk deal kijken en die zij, joh volgende week komt er iets binnen dat is echt iets voor jouw! :wink:

Dat klopte een zilver met rode HONDA Shadow VT 1100 uit 92. Bij het starten was ik al weg van het geluid. Het eerste jaar reed ik er ook 5000 km mee. :D Wat een machine! Toch af en toe kijken voor iets anders maar dan toch op het zelfde uit komen. Wat goed is, is goed toch!

Helaas kreeg ik er ongeveer 3 jaar geleden er een ongeluk mee en was er niks meer van over. Nou toen was ik er ook even klaar mee. Maar ja op een gegeven moment begint het dan toch te kriebelen. Wou iets lichters liep tegen een Magna V30 aan uit 84. Maar ja had het kunnen weten een 4 cilinder is geen 2 cilinder en uit eindelijk te klein. Wel om te tovert tot een leuke bobber.

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan en nu heb ik weer z'n plof machine. Een rode met extreem weinig kilometers en uit 87. 8) :lol:
Hans S.
Shadow Motorclub leden

Re: Hoi hoi

Bericht door Hans S. »

Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Tot ziens hopelijk bij een van de ritten.

Hans S.
Alkmaar
Trotse Biker 2019

Genieten doe je op de motor, met de wind om je kop en . . . . . .
sea-gull
Shadow Motorclub leden

Re: Hoi hoi

Bericht door sea-gull »

welkom bij de club
Regio commissaris Zuidwest
Hans Willemse
zuidwest@shadowmc.nl
Mobiel: 0683198777
Plaats reactie