Stefan schreef:Choke kabel zal het niet zijn,
toen deze bij mij op 1 carburateur wat bleef hangen, liep hij ook meteen wat hoger stationair in toeren,
zal echt carburateur zijn,
op diverse forum berichten staat ook dat synchrone afstellen 1x per jaar een advies is, dus wat verlopen is niet ongebruikelijk,
maar wat vervuiling is de grootste kans,
ook ik heb het met reiniging middelen geprobeert, maar pas na ultrasoon reinigen waren mijn carburateur problemen over.
Heb je foto's bekeken...mooi,knap ook,ik heb geen ruimte om hem helemaal uit elkaar te trekken trouwens..heb er nu wat reinigingszooi in gekiepert,en wacht hier op een droge dag..vroeger baggerde ik door elk weertype heen,maar je kent het wel..ouderdom komt met gebreken

..anyway..ik ga eerst dit even proberen...sleutelen probeer ik in de wintermaanden te doen..bokkoud in het schuurtje..straalkacheltje aan en evengoed 'kouwe kluiven' krijgen.moeten de carbs er af,dan is het niet anders..hoopte dat ik klaar was,koppelings en remolie vervangen..klauwen voor uit elkaar gehad en schoon gemaakt,blok en oliefilter ververst/vernieuwt,remlichtschakelaar,voorband,bougie's,cardan olie ook gelijk maar,ik wacht het af wat ie doet nadat mijn tank leeg is gereden..kijken of dat enige verbetering geeft..zoniet...word het de gereedschapskist weer open trekken..mooie foto serie trouwens