startmotor uitbouwen vt800 CJ
Moderators: knutsel, Hillywood
startmotor uitbouwen vt800 CJ
Ik wil mijn startmotor nakijken maar ik krijg hem niet uit de VT800 CJ (1986 usa uitvoering). Ik heb de bedrading en de 2 bevestigingsbouten losgedraaid. Daarna een tik naar rechts gegeven maar dan krijg ik niet genoeg ruimte, Suggesties?
- Te©h
- Shadow Motorclub leden
Re: startmotor uitbouwen vt800 CJ
Je kan de rechterkant wel iets op tillen? Als dit niet het geval is, zit de spiebaan nog in het tandwiel. Als je de kap van de tandwieloverbrenging los haal, kun je het tandwiel er uit halen. De startmotor is dan gemakkelijk er uit te vissen.
Voor geduld moet je tijd hebben
2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten"
Biker van het jaar 2005
2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten"
Biker van het jaar 2005
Beste Te©h,
Bedankt voor de tip. Ik krijg de rechterkant wel iets omhoog maar ik probeer toch de kap eraf te halen.
BB
Bedankt voor de tip. Ik krijg de rechterkant wel iets omhoog maar ik probeer toch de kap eraf te halen.
BB
is niet nodig, kap kan er gewoon op blijven zitten. je moet hem naar rechts verplaatsen en als ie aan het eind is van wat ie naar rechts kan moet je hem iets opbeuren en vervolgens verder naar rechts drukken, een schroevendraaier kan uitkomst bieden.
René
Biker of the year 2012
http://pcayefvf.mijnalbums.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
verkeersgeleider nummer 18
landelijk coördinator
welkom in ons midden
Biker of the year 2012
http://pcayefvf.mijnalbums.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
verkeersgeleider nummer 18
landelijk coördinator
welkom in ons midden
Het is idd een krappe ruimte maar het moet kunnen zonder de kap te verwijderen inderdaad, steeds optillen en weer naar rechts duwen!
Chris
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Chris
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk