Honda shadow vt 600 1993 ( Geen power bij hoge snelheid )

Moderators: knutsel, Hillywood

Plaats reactie
fabrice

Bericht door fabrice »

Ik heb een shadow vt 600 die inhoud bij hoge snelheid. ( ik raak niet boven de 100 km/uur ) en de motor begint dan te sputteren en in te houden.
Daarom heb ik de carburators afgenomen en uit elkaar gehaald om te reinigen als ook de luchtfilter en de benzine leidingen. Ook heb ik nieuwe bougies gestoken maar het probleem is er nog steeds. Bij het stationair draaien en starten is er geen probleem, je zou echter denken dat er niks aan de hand is. Wat mij wel opvalt is bij het rijden, 1ste-2de en 3de versnelling trekt mijn shadow goed op maar vanaf zijn 4de versnelling is het alsof hij geen benzine meer krijgt waardoor ik dan even moet inhouden tot hij weer op toeren kan komen vooraleer ik terug gas kan geven, en dan met veel geluk haal ik 100 km/uur met af en toe sputteren van de motor en veel krachtverlies alsof ik ieder moment zal stil vallen.

Weet er iemand wat het probleem kan zijn of tips ???
knutsel
Shadow Motorclub leden

Re: Honda shadow vt 600 1993 ( Geen power bij hoge snelheid

Bericht door knutsel »

Afstelling. En zitten je bougiekabels er allemaal wel goed op..
René
Biker of the year 2012
http://pcayefvf.mijnalbums.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
verkeersgeleider nummer 18
landelijk coördinator
welkom in ons midden
shadowvt1100

Bericht door shadowvt1100 »

Het kan zijn dat de benzinetoevoer beperkt is door bijv een verstopt filter of benzinekraan ; Ik heb het met een super magma meegemaakt die boven de 100 begon te sputteren, was een te lange benzineslang die onder de tank geknikt was, zolang je niet harder dan 100 reed was er niets aan de hand.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
knutsel
Shadow Motorclub leden

Re: Honda shadow vt 600 1993 ( Geen power bij hoge snelheid

Bericht door knutsel »

Kan je benzine pomp wel meekomen, haal hem er eens tussen uit. Zonder kan ie ook lopen.
René
Biker of the year 2012
http://pcayefvf.mijnalbums.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
verkeersgeleider nummer 18
landelijk coördinator
welkom in ons midden
Plaats reactie