Dashboardje
Moderators: knutsel, Hillywood
Dashboardje
Sommige lampjes voor het stuur doen het niet zoals knipperlicht verklikker. Ze doen het wel maar niet op de dash. Kwestie van kapot lampje of is de dash apart gezekerd ?
Re: Dashboardje
Yes
( 2 ) wat is OD ? Daar zit ook een lampje ( overdrive? )
Hoi,
1) Het lampje boven in is Fuel dat gaat gaat uit als er genoeg in de tank zit.
2) OD is overdrive.
Het schoonmaken kan je proberen met wd40 of warm water met wat vaatwasser blokje, zeep even weken
en met een tandenborstel en watte staafjes schoonpoetsen.

Op mijn site is wel een werkplaats handboek in pdf
2) OD is overdrive.
Het schoonmaken kan je proberen met wd40 of warm water met wat vaatwasser blokje, zeep even weken

Ik heb denk ik een ouder dashje. Het rode ,benzine, lampje is bij mij een shadow logotje en het benzinelampje is bij mij het tweede lampje van rechts ( van de 4 op de bovenste rij ).Hans Snel schreef: ↑26 sep 2024, 07:12 Hoi,
2) OD is overdrive.
Schoonmaken is met wd40 gelukt
Wederom thx voor de info
Hoi,
Even een paar tips:
Bij CMSNL daar kan je de vincode invullen en dan heb je alle orginele parts en nummers,
En bij inloggen kan je ook zien bij welk type het onderdeel nog meer is gebruikt.
Met dat OEM nummer kan je in google vaak vinden wie zo iets nog heeft.
Ok handig is als je vermeld om welke Shadow het gaat met het bouwjaar er bij dan kunnen we beter gericht zoeken.
Gr Hans Snel
Even een paar tips:
Bij CMSNL daar kan je de vincode invullen en dan heb je alle orginele parts en nummers,
En bij inloggen kan je ook zien bij welk type het onderdeel nog meer is gebruikt.
Ok handig is als je vermeld om welke Shadow het gaat met het bouwjaar er bij dan kunnen we beter gericht zoeken.
Gr Hans Snel
Dankje HansHans Snel schreef: ↑28 sep 2024, 08:56 Hoi,
Even een paar tips:
Gr Hans Snel
Cmsnl gebruik ik al tijden voor de nummers enzo. Prachtige tekeningen overigens.
Ik heb nog een andere type honda ( vfr750 .91'r )en cmsnl was vaak de uitkomst alhoewel ik daar niet bestel omdat sommige items reteduur zijn