Even voorstellen

Voor wie nieuw is op het forum van de Shadow Motorclub.

Moderators: Hillywood, DylanZW, Ro1967

Plaats reactie
AlpinoBino
Forumgebruikers

Even voorstellen

Bericht door AlpinoBino »

Hallo allemaal! Ben een beginnende motorrijder. Pas m'n A rijbewijs gehaald en nu ook in bezit van een Shadow VT750 C2. Woon zelf in regio Rotterdam. Ben momenteel op zoek naar wat advies over hoe ik met m'n motor om moet gaan en wat ik allemaal kan verwachten. Voor de rest ben ik ook technisch op zoek naar wat hulp.

Groetjes!
kcid1100C
Bestuur

Re: Even voorstellen

Bericht door kcid1100C »

Welkom!

Geen idee welke vragen je hebt, maar in de diverse rubrieken kun je (vooral) technische vragen stellen
Gids, hesje 1

Voorzitter Shadowmotorclub
Hans S.
Shadow Motorclub leden

Bericht door Hans S. »

Meld je aan bij de Shadow club.
Dan krijg je ook toegang op het deel dat alleen voor leden is, daar staat heel veel info op.
Je kunt altijd de sfeer proeven, werkt verslavend.

Hans S.
Alkmaar.
Trotse Biker 2019

Genieten doe je op de motor, met de wind om je kop en . . . . . .
Ronski
Forumgebruikers

Bericht door Ronski »

AlpinoBino schreef: 08 okt 2024, 15:34 Hallo allemaal! Ben een beginnende motorrijder. Pas m'n A rijbewijs gehaald en nu ook in bezit van een Shadow VT750 C2. Woon zelf in regio Rotterdam. Ben momenteel op zoek naar wat advies over hoe ik met m'n motor om moet gaan en wat ik allemaal kan verwachten. Voor de rest ben ik ook technisch op zoek naar wat hulp.

Groetjes!
Welkom👍 best deftig zo'n vt750. Ik heb een vt700 en ook steeds zoekend naar het tech-deel. Er wordt veel gerefereerd aan handboeken maar ,helaas, daar staat ook niet alles in . Maar ondanks dat staat er best nog wat info her en der op het forum. ( ook regio Rotterdam met eigen werkplaatsje )
Plaats reactie