Op mn vt1100c van 88 heb ik een sidemount gezet.
Omdat ik mn standaard avhterlicht wil laten zitten wil ik de beugel onder het achterlicht afzagen. Iemand een tip hoe ik dat t handigst doe? Haakse slijper lijkt me wat onhandig.
kentekenplaat beugel afzagen vt1100
Moderators: knutsel, Hillywood
- jeroenmiddag
- Forumgebruikers
- Contacteer:
kentekenplaat beugel afzagen vt1100
--------LIVE FAST DIE OLD-----------
Re: kentekenplaat beugel afzagen vt1100
Dremeltje lukt ook wel...
Die is wat beter te hanteren
Die is wat beter te hanteren

VT1100C1 '87
- HiHat
- Shadow Motorclub leden
Het is voornamelijk afhankelijk van de vastigheid in je handen. Ik ken wat mensen die behoorlijk strak met een haakse slijper kunnen werken.
Zelf zou ik hem er afhalen en dan even in de klem afslijpen en dan met een lamellenschijf afwerken.
Zelf zou ik hem er afhalen en dan even in de klem afslijpen en dan met een lamellenschijf afwerken.
Central Division
Ik heb nog verschillende onderdelen liggen van een 1100 uit '85/ '86
Ik heb nog verschillende onderdelen liggen van een 1100 uit '85/ '86
- jeroenmiddag
- Forumgebruikers
- Contacteer:
Ik heb nog even getwijfeld om het achterlicht te laten zitten. dan zou ik 2x remlicht en 2x achterlicht hebben omdat dat ook op de sidemount zit.
na veel speurwerk er achter gekomen dat voor 2010 dat nog mocht volgens de regels maar na 2010 niet meer.
dat houd nu in: of de orriginele achterlichten behouden en de sidemount aanpassen of achterlichten volledig wegslijpen.
na veel speurwerk er achter gekomen dat voor 2010 dat nog mocht volgens de regels maar na 2010 niet meer.
dat houd nu in: of de orriginele achterlichten behouden en de sidemount aanpassen of achterlichten volledig wegslijpen.
--------LIVE FAST DIE OLD-----------
ik heb het bij 2 spatborden er met de haakseslijper afgehaald, prima te doen..
Het is vooral een kwestie van even afplakken en niet bang zijn.
Vergeet niet dat als je geen verlichting op je sidemount hebt je wel kenteken verlichting moet hebben.
Het is vooral een kwestie van even afplakken en niet bang zijn.
Vergeet niet dat als je geen verlichting op je sidemount hebt je wel kenteken verlichting moet hebben.