Mijn honda vt600 heb ik om laten bouwen tot een bobber.
De originele km teller zit er nog op, maar is in Miles en heeft een slechte verlichting.
Vooral savonds is het niet te zien hoe hard ik rij.
Nu heb ik een andere km teller gekocht een Daytona. Het signaal van de snelheid kan ik zelf passen. Heb er een snelheidsensor bij gekocht en het plaatsen moet ook wel lukken.
Echter zit er in de originele km teller, 3 controle lampjes ( oliedruk, standaard en nog een controle lampje )
Als ik de andere km teller erop zet. Kan ik dan gewoon rijden als ik de controle lampjes niet meer gebruikt of zal er een storing optreden of zelfs niet starten?
hieronder nog een foto van mijn bobber
km teller vervangen Honda shadow vt600
Moderators: knutsel, Hillywood
km teller vervangen Honda shadow vt600
- Bijlagen
-
- GetAttachment.jpg (6.81 KiB) 8104 keer bekeken
- Te©h
- Shadow Motorclub leden
Re: km teller vervangen Honda shadow vt600
Oliedruklampje lijkt me wel een handig lampje. Lampjes kun je gewoon uit de houders halen. Als een lampje stuk zou gaan blijft je motor gewoon rijden. Ik had laatst er een gezien die de lampjes in de koplamp had bevestigd.
Voor geduld moet je tijd hebben
2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten"
Biker van het jaar 2005
2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten"
Biker van het jaar 2005