hoog geluid vt1100 van 1985

Moderators: knutsel, Hillywood

Plaats reactie
gerard1967

hoog geluid vt1100 van 1985

Bericht door gerard1967 »

Hallo...ik ben Gerard en woon in Almere. Sinds kort heb ik een Shadow vt1100 van 1985 waar ik erg tevreden over ben ! Toen ik deze motor kocht is er een nieuwe accu en een nieuwe koppeling in gezet en verder was het allemaal prima in orde. Ik heb inmiddels 1400 mile afgelegd in drie maanden dus het schiet al lekker op ! Ik heb een vraag waar misschien iemand van de club wel een antwoord op heeft. Als de motor warmer wordt dan normaal.....bijvoorbeeld met het warme weer van afgelopen tijd....dan komt er een kort hoog piepend geluid uit de rechterkant van het blok (rechts als ik erop zit) bij het loslaten van het gas en de motor bijna weer in stationair is. Het maakt geen verschil of de motor in de versnelling staat of neutraal. Het olie pijl is goed en er zit verse olie in. Mijn idee is dat het bij de koppeling vandaan komt maar die is net nieuw. Misschien iemand een idee ??? Groet Gerard
Te©h
Shadow Motorclub leden

Re: hoog geluid vt1100 van 1985

Bericht door Te©h »

Ik zou zeggen, zet op die deksel een schroevendraaier en luister bij warm weer of het daar vandaan komt. Het nadeel van een motor is dat het geluid ergens van rechts vandaan komt en het euvel links zit.
Voor geduld moet je tijd hebben
2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten"
Biker van het jaar 2005
knutsel
Shadow Motorclub leden

Re: hoog geluid vt1100 van 1985

Bericht door knutsel »

dit type heeft dit wel aangeboren hoor, ook de 700 van dit type heeft daar last van.
René
Biker of the year 2012
http://pcayefvf.mijnalbums.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
verkeersgeleider nummer 18
landelijk coördinator
welkom in ons midden
Plaats reactie