Sinds vorig seizoen heb ik een lekker voorvork kering. nu is dit normaal gewoon even een nieuwe opzetten.... helaas zitten er bij mij op de voorvorkpoot een paar putjes die ervoor zorgen dat ik telkens een nieuwe lekkage krijg.
Nu is mijn vraag (vanwege schaarste onderdelen van dit model) zijn er andere modellen van honda waarvan de voorvorkpoten op de vt1100 uit 86 te plaatsen zijn?
Voorvork vt1100 '86
Moderators: knutsel, Hillywood
Re: Voorvork vt1100 '86
Heb je al op marktplaats gekeken voor andere poten? daar zitten namelijk diverse adverteerders die onderdelen aanbieden voor dit type Shadow.
Groet Ro
Stokkie
"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."
Regiobiker regio midden 2017
Biker van het jaar 2023!
welkom in ons midden
Stokkie
"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."
Regiobiker regio midden 2017

Biker van het jaar 2023!

welkom in ons midden
- Dino
- Shadow Motorclub leden
- Contacteer:
Hoezo schaarste onderdelen? Heel specifiek zijn er een aantal onderdelen van de motor ( tandwielen enz) niet te krijgen maar als je de sloperijen belt, zullen de voorpoten misschien wel te krijgen zijn.
sempre idem, sempre penis
Wat je ook kan doen is de putjes behandelen met Rustyco en polijsten dan kan je er weer even tegen aan.
En volgens mij is hij het zelfde als die van de vf700 magna.
Gr Hans
En volgens mij is hij het zelfde als die van de vf700 magna.
Gr Hans
Bedankt voor de reacties, ik kijk regelmatig naar onderdelen, echter doe ik dit vaak via sloperijen. deze hebben niet heel vaak de juiste onderdelen aanwezig. zoals de voorvork(poten). of ik kijk toch met mijn neus
Maar dan zal ik goed gaan zoeken.
De putjes zijn al vlak gemaakt met schuren en polijsten. (op advies van een vriend met veel ervaring...) dit had echter niet geholpen.
Maar als die van de vf700 magna hetzelfde zijn althans diameter en lengte wordt het alweer makkelijker
(en ja ik weet nieuw zijn ze ook te krijgen maar dat is voor mijn portemonnee wat aan de dure kant)

Maar dan zal ik goed gaan zoeken.
De putjes zijn al vlak gemaakt met schuren en polijsten. (op advies van een vriend met veel ervaring...) dit had echter niet geholpen.
Maar als die van de vf700 magna hetzelfde zijn althans diameter en lengte wordt het alweer makkelijker
(en ja ik weet nieuw zijn ze ook te krijgen maar dat is voor mijn portemonnee wat aan de dure kant)
- HiHat
- Shadow Motorclub leden
Ik heb hier nog een 1100 uit `86 staan die in onderdelen weg gaat. Mocht ik je kunnen helpen, stuur me dan even een PM.
Central Division
Ik heb nog verschillende onderdelen liggen van een 1100 uit '85/ '86
Ik heb nog verschillende onderdelen liggen van een 1100 uit '85/ '86