Motor snel aan de kook, vanalles al geprobeerd...

Moderators: knutsel, Hillywood

ElRado
Forumgebruikers

Re: Motor snel aan de kook, vanalles al geprobeerd...

Bericht door ElRado »

Hoi, laatst kookte die van mij ook over (VT1100 C2 1997). Na een stukje file rijden. Ik zet er komende week een schakelaar op om de fan handmatig aan te zetten. Dus als ik langzaam rijd, of toch in een file beland kan ik de ventilator aanzetten.
Ben benieuwd of het gaat werken.
Gabbertje

Bericht door Gabbertje »

ElRado schreef:Hoi, laatst kookte die van mij ook over (VT1100 C2 1997). Na een stukje file rijden. Ik zet er komende week een schakelaar op om de fan handmatig aan te zetten. Dus als ik langzaam rijd, of toch in een file beland kan ik de ventilator aanzetten.
Ben benieuwd of het gaat werken.

Dat gaat denk ik wel helpen. Zo'n schakelaartje heb ik ook ;) vooral bij warm weer is het super.
shadowvt1100

Bericht door shadowvt1100 »

Zou niet nodig moeten zijn zo'n apart schakelaartje behalve als je originele schakelaar te laat inschakelt

Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk
ARI-74

Bericht door ARI-74 »

Hoi Oldtimer, project gaat niet in Voorthuizen plaats vinden maar in de buurt van Maastricht. Is een eindje rijden maar heb het er wel voor over. Ik zal wat foto's maken en hier posten.

bedankt voor de foto's. toch weer makkelijk om te zien wat me te wachten staat...
ARI-74

Bericht door ARI-74 »

Ik heb diverse mogelijkheden bekeken en zelf de koppakking verwisselen, zie ik niet echt zitten.
Helaas heb ik geen ruimte, geen gereedschappen en vooral geen kennis.
Het laten maken, gaat veel geld kosten en ik weet niet of de motor dat nog wel waard is.

Misschien kan ik hem te koop zetten als project voor een handige knutselaar?
Geen idee wat de motor dan waard is maar wellicht kan iemand op het forum wat advies geven?
Lofty
Shadow Motorclub leden

Bericht door Lofty »

Mijn aanbod geld nog steeds, ik woon niet ver weg (anna paulowna)

vrgrGerlof
Het leven is te kort om te remmen
Gas erop en geniet ervan
Plaats reactie