Hoi, gisteravond bij het in de garage zetten zag ik een onderdeeltje liggen. Geen idee of het van de motor is of van iets anders. Met mijn lekenblik heb ik niets kunnen vinden. Herkken jullie dit onderdeel? Het is een ronde (tussen)ring, 8mm dik, 20mm diameter met een gat in het midden met 6.5 mm diameter. Het is een metalen ding. #verontrust, Ron.
Ik heb een VT1100 C2 ACE Shadow uit 1997 trouwens.
Welk onderdeeltje is van mijn VT1100 gevallen?
Moderators: knutsel, Hillywood
Welk onderdeeltje is van mijn VT1100 gevallen?
- Bijlagen
-
- Dit lag dus onder mijn motor.
- Onderdeeltje 1.jpg (88.73 KiB) 10425 keer bekeken
Re: Welk onderdeeltje is van mijn VT1100 gevallen?
Ik heb eens gekeken bij mijn ace maar zie niets wat erop lijkt... Maar er zitten heel veel onderdelen op een motor, misschien dat je op http://www.cmsnl.com iets kunt vinden, daar staan detail tekeningen met alle onderdelen van jou type motor
Groet Ro
Stokkie
"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."
Regiobiker regio midden 2017
Biker van het jaar 2023!
welkom in ons midden
Stokkie

Biker van het jaar 2023!

welkom in ons midden
Ro, bedankt. Zijn idd erg gedetailleerde plaatjes. En ja, er zitten heel wat onderdelen op de fiets. Heb ik wat te doen 
Groetjes!

Groetjes!
Hoi Hans, dank voor het meekijken. Ben er weer ondergekropen. Voor zover ik het kan zien zit de uitlaat ook nog vast met alle moertjes en bouten.
Ik rijd straks langs de workshop, hopen dat die het herkennen. Natuurlijk wel voorzichtig starten, luisteren en kijken. Ik laat het weten!
Ik rijd straks langs de workshop, hopen dat die het herkennen. Natuurlijk wel voorzichtig starten, luisteren en kijken. Ik laat het weten!
Nou, garage (A6-Motoren) zegt: "ïk zou me er niet druk om maken", dus dat doe ik maar niet. Kan ook van een fiets afgevallen zijn of iets anders.
Dus ik stop het in mijn tas, mocht ik het onderweg toch nog nodig hebben. Was wel een goede gelegenheid om je hele motor eens grondig te bekijken. Zo vaak lig ik niet op mijn knieën op de grond
.
Bedankt voor het meedenken. Geniet allemaal van dit mooie weer! Ik doe het zeker. Niet teveel stil staan. En zeker niet ik korte broek, sandalen en t-shirt op de motor. Werd vanochtend ingehaald door iemand die zo was uitgedost.
Dus ik stop het in mijn tas, mocht ik het onderweg toch nog nodig hebben. Was wel een goede gelegenheid om je hele motor eens grondig te bekijken. Zo vaak lig ik niet op mijn knieën op de grond

Bedankt voor het meedenken. Geniet allemaal van dit mooie weer! Ik doe het zeker. Niet teveel stil staan. En zeker niet ik korte broek, sandalen en t-shirt op de motor. Werd vanochtend ingehaald door iemand die zo was uitgedost.
Ow... die had tenminste nog een Tshirt aan...... Heb er alweer verschillende gezien die zich erg schaars kleden, ieder voor zich maar ik begin er niet aan om in campingsmoking op mijn Vtwin te gaan rijden 

Groet Ro
Stokkie
Biker van het jaar 2023!
welkom in ons midden
Stokkie

Biker van het jaar 2023!

welkom in ons midden