Treeplanken C2?

Moderators: knutsel, Hillywood

Plaats reactie
materializer

Treeplanken C2?

Bericht door materializer »

Hallo,
Is er hier iemand die treeplanken aan zijn (C2) Shadow heeft gebout? Ik zit een beetje op MP etc te loeren en zie voornamelijk HD spul.
Hier en daar ook wat universele modellen maar ik twijfel over de passing.

Ik zit te denken aan treeplanken daar langere snelweg ritjes niet optimaal zijn ivm zithouding.. mn forwards zitten vrij ver weg en dit icm twee hyperchargers maakt de zithouding soms vermoeiend.. Treeplanken zouden mijn houding wat meer naar voren brengen.

Iemand tips, pics? ..ik ken de (web) winkels etc.. ben benieuwd naar ervaringen specifiek voor de shadow (C2)

Groets,

Kor
Ro1967
Moderators
Contacteer:

Re: Treeplanken C2?

Bericht door Ro1967 »

Ik heb ze op mijn huidige c2 en op mijn vorige zaten ze ook, persoonlijk vind ik ze fijner dan de normale steps, in combinatie met de highwaysteps kan ik mijn benen op diverse manieren plaatsen tijdens het rijden

Afbeelding

Afbeelding

De groen/zwarte is mijn vorige ace, de rood/crème mijn huidige, de boards zijn van highwayhawk
Groet Ro

Stokkie

"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."

Regiobiker regio midden 2017 :D

Biker van het jaar 2023! :D :D :D

welkom in ons midden
materializer

Bericht door materializer »

Hi Ro,

Als je in de gelegenheid bent; zou je een foto kunnen sturen van de plaatsing aan de uitlaad zijde?
Ik kom hier in de knel lijkt het met montage. Auspuff zit in de weg..

Ik heb een setje als op de foto uit de bijlage gescoord, het ziet er naar uit dat ik hier beugels voor moet gaan lassen tussen de verschillende montage punten.. maar mss denk ik te complex.

Erg mooie rooie heb je daar!

Grt Kor
Ro1967 schreef:Ik heb ze op mijn huidige c2 en op mijn vorige zaten ze ook, persoonlijk vind ik ze fijner dan de normale steps, in combinatie met de highwaysteps kan ik mijn benen op diverse manieren plaatsen tijdens het rijden

Afbeelding

Afbeelding

De groen/zwarte is mijn vorige ace, de rood/crème mijn huidige, de boards zijn van highwayhawk
Bijlagen
Schermafbeelding 2016-08-05 om 11.35.16.png
Ro1967
Moderators
Contacteer:

Bericht door Ro1967 »

Afbeelding

Afbeelding

De beugel zit onder de uitlaat bevestigd en loopt dan recht omhoog achter de uitlaat langs, de treeplank komt 1 a 2 cm boven de uitlaat. Volgens mij zijn dit orginele steunen waar de treeplank bij mij aan vast zit. Ik heb het idee dat degene die jij hebt niet orgineel van een shadow zijn.Zo te zien heb je wel de orginele uitlaatbochten, dus daar zal het niet aan liggen .Ik kan helaas niet op jou foto zien waar de forwardcontrols bevestigd zijn , en of dit dezelfde punten zijn waar de beugel bij de mijne vastzit

Ik vind zelf deze kleur rood ook erg mooi, je ziet deze kleurstelling weinig, ik heb er tot nu toe 3 gezien maar die andere twee hadden de tank rood en de zijvlakken crème,
Groet Ro

Stokkie

"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."

Regiobiker regio midden 2017 :D

Biker van het jaar 2023! :D :D :D

welkom in ons midden
wim1952
Shadow Motorclub leden

Bericht door wim1952 »

Om https://www.dropbox.com/sc/ckl5uq9mfr1s ... tl2Fk5d39a" onclick="window.open(this.href);return false;

Verstuurd vanaf mijn GT-P5110 met Tapatalk
Plaats reactie