Hallo, moet het tussenstuk van het voorknipperlicht van mijn Vt 1100 1986 vervangen.
In de lamphouder zit een plaatje, heb dat losgeschroefd maar de behuizing gaat niet los.
Moet ik de draden in de koplamp losmaken of kan ik het knipperlicht en de bedrading loshalen vanuit het knipperlicht ?
Knipperlichtreparatie
Moderators: knutsel, Hillywood
- HiHat
- Shadow Motorclub leden
Re: Knipperlichtreparatie
Je moet de kabels in de koplamp los halen. Let bij het los halen wel goed op hoe het zat. Kan soms een behoorlijke klus zijn om de kabels weer goed in de lamp te krijgen.
Central Division
Ik heb nog verschillende onderdelen liggen van een 1100 uit '85/ '86
Dankje voor de reactie, was er al bang voor, loshalen is al een hele klus, laat staan die spaghetti weer in de goede volgorde te bevestigen.
Eventjes los trekken lukt me niet, is er speciaal gereedschap voor nodig of is inspuiten voldoende ?
Eventjes los trekken lukt me niet, is er speciaal gereedschap voor nodig of is inspuiten voldoende ?
- HiHat
- Shadow Motorclub leden
De stekkers zouden gewoon los moeten komen.
Gezien de leeftijd van de motor kan het natuurlijk voorkomen dat het een beetje is gaan vast zitten. Ik kan aanraden om de boel met een beetje contactspray of wd-40 in te spuiten en een bak koffie te gaan drinken. Dan na een tijdje te kijken of het heeft geholpen.
Mocht dit niet het geval zijn... voorzichtig met 2 (punt)tangen de boel licht draaiend los proberen te maken.
Gezien de leeftijd van de motor kan het natuurlijk voorkomen dat het een beetje is gaan vast zitten. Ik kan aanraden om de boel met een beetje contactspray of wd-40 in te spuiten en een bak koffie te gaan drinken. Dan na een tijdje te kijken of het heeft geholpen.
Mocht dit niet het geval zijn... voorzichtig met 2 (punt)tangen de boel licht draaiend los proberen te maken.
Central Division