Kleurcode vt 1100 bj 89
Moderators: knutsel, Hillywood
Kleurcode vt 1100 bj 89
Mijn moto is deze week flauwgevallen door de warmte, gelukkig zonder al teveel schade. Maar op de benzinetank zijn nu een aantal krassen. Om dit weg te werken heb ik wel de juiste kleur nodig. Kan iemand me zeggen waar ik deze kan vinden? De moto staat nog steeds in de originele (candy?)rode kleur.
Re: Kleurcode vt 1100 bj 89
Hoi,
Ik heb hem al even op gezocht maar nog wel even chekken.
RS Bike Paint en deze is er ook Japarts
of Hans Motor parts
Gr Hans Snel
Ik heb hem al even op gezocht maar nog wel even chekken.
RS Bike Paint en deze is er ook Japarts

Gr Hans Snel
- john&marjan
- Shadow Motorclub leden
Re: Kleurcode vt 1100 bj 89
Bij een goed schade herstel bedrijf kunnen ze de kleur meten met een computer, Hiermee kunnen ze per direct de juiste kleur mengen.
Let er wel op met een Candy kleur zal het moeilijk zijn om deze onzichtbaar weg te werken met een lak, is de kras diep genoeg dat hij tot de onderlaag komt moet het geheel blank gemaakt worden en compleet gespoten worden.
Kleine krasjes in de blanke lak kunnen door een goede spuiter worden weg gepolijst.
Een Candy lak bestaat uit 3, 4 of 5 lagen een gekleurde onderlaag dan een blanke kleur laag dit is een soort blanke lak met kleurpigment dan 1, 2 of lagen blanke lak. Om een goed diepte kleur te krijgen kan de kleur lak en de blanke lak gepolijst worden voor een diepe glans.
Even nagevraagd bij een kennis van me die spuiter is.
Let er wel op met een Candy kleur zal het moeilijk zijn om deze onzichtbaar weg te werken met een lak, is de kras diep genoeg dat hij tot de onderlaag komt moet het geheel blank gemaakt worden en compleet gespoten worden.
Kleine krasjes in de blanke lak kunnen door een goede spuiter worden weg gepolijst.
Een Candy lak bestaat uit 3, 4 of 5 lagen een gekleurde onderlaag dan een blanke kleur laag dit is een soort blanke lak met kleurpigment dan 1, 2 of lagen blanke lak. Om een goed diepte kleur te krijgen kan de kleur lak en de blanke lak gepolijst worden voor een diepe glans.
Even nagevraagd bij een kennis van me die spuiter is.