Achterlicht uitgevallen na vervangen knipperlichten..

Moderators: knutsel, Hillywood

Plaats reactie
InF3RnO
Forumgebruikers
Contacteer:

Achterlicht uitgevallen na vervangen knipperlichten..

Bericht door InF3RnO »

All,

Gister heb ik mijn knipperlichten moeten vervangen (De rubberen stukjes zijn gebroken door midden :()

Ik merkte al op dat aan de linkervoorknipperlicht 3 draadjes zaten en aan de rechtervoorknipperlicht maar 2.

Linksvoor heb ik de 3 draadjes verbonden met de 2 die op mijn nieuwe knipperlicht (aftermarket) aanwezig waren. Gecombineerd..

De knipperlichten werken perfect maar ik merkte vanochtend dat mijn "Tail light" waarschuwingslicht aan staat.

Mijn achterlicht doet het niet (Remlichten doen het wel)

Iemand enig idee? Heb ik iets verkeerd gekoppeld?

Grts
Ro1967
Moderators
Contacteer:

Re: Achterlicht uitgevallen na vervangen knipperlichten..

Bericht door Ro1967 »

Je voorste knipperlichten zijn zo te zien orgineel uitgerust met de functie dat ze gelijk branden met je verlichting en gaan knipperen als je de richtingaanwijzer aanzet. , vandaar de 3 draadjes.Je moet 2 draden aansluiten van je knipperlichten voor, de 3e draad niet gebruiken, aangezien de nieuwe knipperlichten deze functie niet hebben, ik weet zo niet welke kleur het moet zijn maar groen zou de massa zijn, heb je er dan nog een blauwe of oranje draad bij is dat de + De draad die over blijft aftapen en niet gebruiken :wink:
Groet Ro

Stokkie

"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."

Regiobiker regio midden 2017 :D

Biker van het jaar 2023! :D :D :D

welkom in ons midden
Oldtimer
Shadow Motorclub leden

Re: Achterlicht uitgevallen na vervangen knipperlichten..

Bericht door Oldtimer »

Geen idee om welke motor het gaat maar volgens het schema zou je oranje/wit niet moeten gebruiken (dus aftapen)
VT1100C 1985 / VT1100C2 ACE '96
"Vaak buj te bange"
Plaats reactie