Sinds eind vorig jaar ben ik in het bezit van onderstaande Shadow VT750C2 uit '99.
Ik woon in Eindhoven, samen met mijn lief Olga en kat Wubbo. Ik ben van beroep docent ICT en werk vanaf aug, dit jaar in Den Bosch na ruim 10 jaar in Veghel, Cuijk en Oss les te hebben gegeven.
Sinds mijn 18e levensjaar rijd ik motor en dat is 40 jaar geleden. In die tijd heb ik een aantal motoren gehad, de Ace is nummer 20. Naast de Ace staat een R1100GS in de stalling thuis en die heb ik inmiddels een aantal jaren. Beide zijn geweldige motoren en probeer ze zoveel mogelijk om en om te rijden. (Voor meer info zie mijn site 'bochtenkoning.nl'. Onder 'De motoren' staat een overzicht van alle motoren die ik heb en heb gehad)
In de vakanties is het traditie dat ik met (oud) collega's Guus en Wim ga sturen. Onlangs nog 4 dagen in Munster (onder Hamburg) geweest met de GS samen met Guus en vrijwel direct daarna 5 dagen met de Ace naar Kopp (in de Vulkaneifel bij Prüm) samen met Guus en Wim. Het is aardig werken in de bochten met de Ace maar wat een genot om in de Vulkaneifel ermee te sturen. Omwonenden vonden het denk ik iets minder want wat knalt zo'n Ace er op los, zeker in de afdalingen...
Bochtenkoning stelt zich voor
Moderators: Hillywood, DylanZW, Ro1967
- Bochtenkoning
- Forumgebruikers
Bochtenkoning stelt zich voor
www.bochtenkoning.nl
Voor wie niet weet waar hij naartoe wil, zijn alle wegen goed.
Nanakorobi yaoki
Voor wie niet weet waar hij naartoe wil, zijn alle wegen goed.
Nanakorobi yaoki
-
- Shadow Motorclub leden
Re: Bochtenkoning stelt zich voor
Welkom op het forum .
Ik zou zeggen lekker laten knallen en genieten
Ik zou zeggen lekker laten knallen en genieten