Hallo,
Even een voorstelrondje van mij.
De nickname Vulcanrider gebruik ik al jaren op het motor-forum en voor sommige dus herkenbaar.
Bij de FB groep had ik mij al aangemeld en nu dus ook weer bij deze club lid geworden.
Sinds een paar maanden in bezit van een rood/zwarte VT1100C2. Aangekocht met 7.900 mijl op de teller. Geschiedenis van deze Shadow is als volgt:
In 1995 zijn er Honda dealers uitgenodigd om een week te rijden met de toen nieuwste Shadow rond La’s Vegas USA. Dat is een dealer goed bevallen en die heeft de VT meegenomen naar Nederland. De Shadow heeft ongeveer 25 jaar in de showroom gestaan en af en toe ging de man ermee rijden. Daarna verkocht aan Bakker motors te Zaandam, vandaar uit heeft er een ander persoon de motor gehad en ik heb hem weer bij Bakker motors gekocht. Al met al heb ik een nieuwe oude Shadow in de garage gestaan.
Het is niet mijn eerste Shadow want ik heb nog een “88 VT1100 gehad. Maar die is al enige tijd geleden verkocht. Naast de VT1100C2 heb ik nog een Yamaha XJ700X uit “85 in mijn garage staan. Dit is een bommetje wat opgejaagd kan worden naar 10.000 p/min.
Als ik uitgedokterd heb hoe de foto’s geplaatst kunnen worden zal ik die toevoegen.
Groetjes,
Willem
Vulcanrider stelt zich voor.
Moderators: Hillywood, DylanZW, Ro1967
-
- Forumgebruikers
Re: Vulcanrider stelt zich voor.
Welkom Willem!
En dat uitdokteren heb je snel gedaan
En dat uitdokteren heb je snel gedaan
Gids, hesje 1
Voorzitter Shadowmotorclub
Voorzitter Shadowmotorclub
-
- Forumgebruikers
Re: Vulcanrider stelt zich voor.
Het is net als handleidingen, die lees ik ook nooit.
Maar de opbouw van een forum is praktisch identiek aan wat
ik gewend was. Dus relatief simpel.
Maar de opbouw van een forum is praktisch identiek aan wat
ik gewend was. Dus relatief simpel.