Mijn shadow heeft een elketro probleem.
Er is een bepaalde zekering die steeds stuk gaat.
Bij het stuur onder het kapje zit deze.
Hij bedient het olie lampje en nog wat lampjes volgens mij.
En mijn toeren teller doet het ook niet en tempratuur metertje.
Is er iemand die dit ook eens eerder heeft gehad.
Type motor.
VT 500 c uit 1985.
Chopper.
Groeten tjip
Zekering springt steeds
Moderators: knutsel, Hillywood
- Te©h
- Shadow Motorclub leden
Re: Zekering springt steeds
In de binnenkant van het kapje moet een stikker zitten met een schema waar welke zekering voor is en de sterkte van die zekering. Als een zekering steeds popt, dan zit er ergens sluiting. Dit kan bedrading zijn maar ook een lampje die intern sluiting maakt. Ook de toerenteller is beveiligd met een zekering, dus als die kapot is, zal deze niet werken. De pulsen krijgt die van een bobine. Ik zou dit draadje maar even langs lopen en het stekkertje controleren.
Voor geduld moet je tijd hebben
2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten"
Biker van het jaar 2005
2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten"
Biker van het jaar 2005
Hallo.
De zekering springt nu niet meer.
Heb het buddy er af gehad en zag dat de draden wat knelden.
Maar goed na alles weer werkend te hebben rookte hij onder de tank weg niet veel maar rookte beetje.
Ik denk dat hij ergens sluiting maakt ga denk ik maar nieuwe draden boom zoeken.
Alles werkt wel weer maar toch is het niet goed heb voor zekerheid de zekering er uit gehaald want dacht misschien vliegt hij in de brand door sluiting.
Zijnd de draden bomen voor Amerikaanse of Canadese uitvoering anders misschien.
Groeten tjepke.
Vt 500 c import motor mijlen teller en lamp kan niet uit
De zekering springt nu niet meer.
Heb het buddy er af gehad en zag dat de draden wat knelden.
Maar goed na alles weer werkend te hebben rookte hij onder de tank weg niet veel maar rookte beetje.
Ik denk dat hij ergens sluiting maakt ga denk ik maar nieuwe draden boom zoeken.
Alles werkt wel weer maar toch is het niet goed heb voor zekerheid de zekering er uit gehaald want dacht misschien vliegt hij in de brand door sluiting.
Zijnd de draden bomen voor Amerikaanse of Canadese uitvoering anders misschien.
Groeten tjepke.
Vt 500 c import motor mijlen teller en lamp kan niet uit
- Te©h
- Shadow Motorclub leden
Dat kun je opzoeken door te googlen op frame en blokcodes.
Voor geduld moet je tijd hebben
Biker van het jaar 2005
Biker van het jaar 2005