nieuw stuur + controls

Moderators: knutsel, Hillywood

Plaats reactie
Mike81

nieuw stuur + controls

Bericht door Mike81 »

ik ben sinds kort begonnen aan mn verbouw project en vroeg mij af of deze set op een VT1100 ('93) past?

http://www.motorcyclestorehouse.nl/product/926534

zo ja, ideaal.
zo nee, waar moet ik op letten..

Ik ga voor een 1" bar zodat ik er nieuwe controls op kan zetten.

Alvast bedankt
Mike
Andries
Shadow Motorclub leden
Contacteer:

Re: nieuw stuur + controls

Bericht door Andries »

Mooi stuur.

Dit stuur is 32mm dik, aan de uiteinden en in het midden 25mm dik. Dat maakt het mogelijk om handvaten te monteren en in de originele risers te monteren.
De geribbelde stukken, daar waar het stuur in de risers wordt gemonteerd moeten hart op hart 100mm uit elkaar zitten.

Succes.
Andries

Regiocommissaris Zuid
Verkeersgeleider nr. 10
Trotse Biker van het Jaar 2014

Met ZUID erop UIT!

bekijk HIER mijn website
Mike81

Bericht door Mike81 »

Dank voor je reactie Andries, dit stuur is incl controls.. de vraag is dus eigenlijk meer of die controls geschikt zijn voor mijn VT1100.
Ro1967
Moderators
Contacteer:

Bericht door Ro1967 »

Volgens mij heeft dat te maken met de diameter van de zuiger die in de hendel zit, dit zorgt voor de druk bij bijv. het remmen, is de zuiger te klein krijg je niet genoeg druk om de remblokken tegen de schijf te drukken, Dit probleem heb ik gehad bij het vervangen van de rempomp op het stuur van mijn vt 700.
Groet Ro

Stokkie

"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."

Regiobiker regio midden 2017 :D

Biker van het jaar 2023! :D :D :D

welkom in ons midden
Te©h
Shadow Motorclub leden

Bericht door Te©h »

Je mist links het potje voor de koppeling. Deze is zo te zien voor een kabelbediening.

CHROME; WITH MASTER CYL & MECH. CLUTCH; INCL. SWITCH HOUSINGS, SWITCHES & WIRING
Fits: > 82-13 B.T. XL ( EXCL 08-13 FLT WITH E-THROTTLE; ALL SPRINGERS; 11-13 SOFTAIL; 12-13 DYNA)

De oude 700 en 1100 hebben 2 schijven en 4 zuigers, de nieuwe,1 en 2 zuigers in de klauw.
Voor geduld moet je tijd hebben
2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten"
Biker van het jaar 2005
Plaats reactie