Hallo Allemaal,
mijn build is bijna aan het eind, na ruim een jaar en een volledige rebuild van mijn 1100 uit 1990.
nu moeten er alleen nog een paar zaken gebeuren waar ik extra informatie voor nodig heb
ik zoek verlengde gas open/dicht kabels (de +150mm van highway hawk wordt niet meer verkocht) ik wil geen busjes e.d. dat vind ik te risicovol.
Eventueel ook velengde choke kabel of een choke trekknop.
verder moet ik na de dynajet modificatie een open uitlaat systeem onder knallen. maar nu zoek ik een adres waar ik eventueel uitlaatstaal kan kopen(misschien iemand hier mer nog een grote voorraad) en ik zoek eigenlijk naar een verschil tussen de standaard 38mm pijpen en andere maten.
mijn idee is om de 38 mm pijpen tot 20cm te verlengen en alleen hier een db killer in te maken. maar ik heb totaal geen idee van het eventuele resultaat.
wie kan mij hier kort wat verschillende zaken over vertellen?
alvast bedankt,
Groeten,
Roy
uitlaat maat en andere openstaande zaken vt1100 1990
Moderators: knutsel, Hillywood
- Andries
- Shadow Motorclub leden
- Contacteer:
Re: uitlaat maat en andere openstaande zaken vt1100 1990
Toen ik destijds met verbouwen bezig was heb ik diverse verschillende bochten en pijplengtes zien liggen bij Brouwer in Nijkerk, Meesterstraat 8.
Het is alweer een paar jaar geleden, na een belletje weet je meer.
Het is alweer een paar jaar geleden, na een belletje weet je meer.
Andries
Regiocommissaris Zuid
Verkeersgeleider nr. 10
Trotse Biker van het Jaar 2014
Met ZUID erop UIT!
bekijk HIER mijn website
Regiocommissaris Zuid
Verkeersgeleider nr. 10
Trotse Biker van het Jaar 2014
Met ZUID erop UIT!
bekijk HIER mijn website
- Te©h
- Shadow Motorclub leden
Re: uitlaat maat en andere openstaande zaken vt1100 1990
Je krijgt een hard en schel geluid. Een donker geluid krijg ke alleen door een grotere diameter
Voor geduld moet je tijd hebben
2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten"
Biker van het jaar 2005
2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten"
Biker van het jaar 2005