ik ben op zoek naar een valbeugel voor mijn VT1100 C2 ACE uit 1987. Ik heb online al gekeken en deze is niet makkelijk te vinden.
en toen dacht ik, laat ik het eerst maar een op het forum vragen., je weet immers nooit.....
Tevens denk ik dat een gebruikte valbeugel mooier staat op een bike op leeftijd
groetjes Bob
Laatst gewijzigd door ploffert1970 op 10 okt 2014, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
ehhh nou weet ik het ff niet meer... ik heb de motor ook pas net en meen echt dat de vorige eigenaar C2 zei. een ding weet ik in iedergeval zeker, de motor komt niet uit 1997..... dan zal het dus wel een C1 zijn
Ik zal even twee foto's erbij (proberen te) doen
Het is in iedergeval een Amerikaan uit 1987, die in 1996 naar Nederland is gehaald
Dat hij uit 1987 komt kun je zien door de gele bougie kabels (als deze origineel zijn tenminste).
Dit was het enige jaartal met deze kleur kabels...
Het kan dan ook geen ACE zijn, die werden pas in 1995 gemaakt.
De tank (of alleen het embleem) is dus niet origineel van deze motor.
Zo ook de spatborden. Die zijn niet van een C1.
Ik denk dat er een setje van een ACE op is gekomen, maar ik ben er niet zeker van of het van een 1100 ACE komt.
Kan ook nog wel eens van een 750 ACE komen.
Maar ik moet zeggen: het misstaat hem zeker niet. Mooie motor!
Het is in ieder geval niet het type ace zoals in nederland bekend is.... Maar heb al geregeld type's voorbij zien komen met een amerikaanse type aanduiding die hier anders genoemd wordt.
bedankt voor het meedenken en meekijken, ik moet zeggen op deze manier leer ik snel een hoop over mijn eigen motor , maar ook over Shadows in het algemeen.
ik denk dat ik mijn profile qua motor maar even ga aanpassen
Op het balhoofd zit je frame nr. Daaraan kun je herleiden welke bouwjaar en type het is.
Als je dat framenr op google invoert kun je zelfs herleiden waar en uit welke fabriek je motor vandaan komt.
Er zijn namelijk ook nog type C1 die in special edition uitgevoerd zijn.
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk, in de praktijk is die er wel.
René
Biker of the year 2012 http://pcayefvf.mijnalbums.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
verkeersgeleider nummer 18
landelijk coördinator welkom in ons midden
kijk even op het balhoofd, daar staat het framenummer op, het bouwjaar en het vinnummer.
Het lijkt me een VT1100C1 uit 87 met een niet-origineel voorspatbord en een tank waarop een ACE embleem is gezet.
frame en blok etc. zijn van een VT1100C1, motorman heeft hiervoor framebeugels.
Groeten van"BAAT"
- Lid Gidsen Commissie in Geel Hesje, mail mij via: gidsencommissie@shadowmc.nl - EHBO coordinator, mail mij via EHBO@shadowmc.nl . - BIKER OF THE YEAR 2011 ( en met trots ! ) - voorheen medeorganisator "Blije Gezichten Rit"
- Proud Owner of a VT1100C1 California model, 1992 made in USA - EHBO hesje #14 en vrijwilliger Rode Kruis Noodhulp
Een 87er is een c1. Kijk ook maar op het bloknummer (aan de rechterkant) Als die begint met SE18.... is het een C1. Een ACE begint met SE23. Aan de vorm van het blok te zien en de chromen kappen is het een C1. De tank is ook origineel en je hebt geen spaakwielen en over de poten geen covers. Wel leuk omgebouwd.
Voor geduld moet je tijd hebben 2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten" Biker van het jaar 2005
Heel erg bedankt voor jullie hulp en de vele tips, die zijn echt handig.
Heb via marktplaats een valbeugel gevonden van een shadow uit 87 van iemand die dat niet mooi en prettig vond rijden.
Dus die gaat er in de winterstop op.
Ik ga nu proberen een slotje op dit bericht te zetten, tenminste dat had ik in een ander bericht gelezen, of is het voldoende als ik aangeef dat het bericht gesloten mag worden.... dus bij deze
Dit is de Techhoek, daar doen we niet aan slotjes en zo.
Voor geduld moet je tijd hebben 2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten" Biker van het jaar 2005