Zekeringenkast VT1100

Moderators: knutsel, Hillywood

Plaats reactie
janbloeminkjr
Forumgebruikers

Zekeringenkast VT1100

Bericht door janbloeminkjr »

Twee dingen:
1. Het verhaal is dat het bouwjaar van mijn VT1100 van 1995 is. Als ik in het werkplaatshandboek kijk zien de zekeringkasten er dan anders uit. De mijne vind ik wel op oudere modellen. Hoe stel ik de leeftijd exact vast?
2. Niet alle zekeringen zijn geplaatst. Ik ben geholpen met een foto van een open zekeringenkast van een goed werkende VT1100?
Andries
Shadow Motorclub leden
Contacteer:

Re: Zekeringenkast VT1100

Bericht door Andries »

Toets je kenteken in bij de RDW en bekijk de uitgebreide informatie.
Andries

Regiocommissaris Zuid
Verkeersgeleider nr. 10
Trotse Biker van het Jaar 2014

Met ZUID erop UIT!

bekijk HIER mijn website
Ro1967
Moderators
Contacteer:

Bericht door Ro1967 »

Aan de zijkant van het blok bij de onderkant van de cilinders vind je een nummer , dit kan zijn bijvoorbeeld sc 28 , sc 32 . Verder hier een link met een uitleg van onze technische vriend Tech :wink: http://www.shadowmc.nl/phpBB_forum3/vie ... =10&t=5737
Groet Ro

Stokkie

"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."

Regiobiker regio midden 2017 :D

Biker van het jaar 2023! :D :D :D

welkom in ons midden
janbloeminkjr
Forumgebruikers

Bericht door janbloeminkjr »

Dank voor de reacties. Ik zoek even verder via die nummers in het blok. Bij de RDW staat de fiets geregistreerd als import uit USA, dus moment van binnenkomst in NL is vastgelegd, maar wat daar aan vooraf ging niet.
Jos M.

Bericht door Jos M. »

janbloeminkjr schreef:Dank voor de reacties. Ik zoek even verder via die nummers in het blok. Bij de RDW staat de fiets geregistreerd als import uit USA, dus moment van binnenkomst in NL is vastgelegd, maar wat daar aan vooraf ging niet.
De mijne is ook import, op het kenteken bewijs staat ook datum eerste toelating bij bijzonderheden, mijn mening is dat hij toen de weg op gekomen is en bij afgegeven staat een datumstempel wat volgens mijn de datum is dat de motor in nederland op kenteken is gezet na de import
knutsel
Shadow Motorclub leden

Bericht door knutsel »

op je balhoofd staat vaak het bouwjaar van de fiets.
René
Biker of the year 2012
http://pcayefvf.mijnalbums.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
verkeersgeleider nummer 18
landelijk coördinator
welkom in ons midden
Te©h
Shadow Motorclub leden

Bericht door Te©h »

L8nks op het balhoofd vind je het framenummer en het jaartal van fabrikage. In het kapje van de zekeringkast hoort een stikker te zitten met het schema. In het kastje hoort een knijpertje en een reserve zekering te zitten. Als de fiets niet verbouwd is moeten in alle steekplaatsen een zekering zitten met de juiste smelttemperatuur.
Voor geduld moet je tijd hebben
2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten"
Biker van het jaar 2005
Plaats reactie