Pagina 1 van 1

Zekeringenkast VT1100

Geplaatst: 22 apr 2015, 12:49
door janbloeminkjr
Twee dingen:
1. Het verhaal is dat het bouwjaar van mijn VT1100 van 1995 is. Als ik in het werkplaatshandboek kijk zien de zekeringkasten er dan anders uit. De mijne vind ik wel op oudere modellen. Hoe stel ik de leeftijd exact vast?
2. Niet alle zekeringen zijn geplaatst. Ik ben geholpen met een foto van een open zekeringenkast van een goed werkende VT1100?

Re: Zekeringenkast VT1100

Geplaatst: 22 apr 2015, 13:12
door Andries
Toets je kenteken in bij de RDW en bekijk de uitgebreide informatie.

Re: Zekeringenkast VT1100

Geplaatst: 22 apr 2015, 14:03
door Ro1967
Aan de zijkant van het blok bij de onderkant van de cilinders vind je een nummer , dit kan zijn bijvoorbeeld sc 28 , sc 32 . Verder hier een link met een uitleg van onze technische vriend Tech :wink: http://www.shadowmc.nl/phpBB_forum3/vie ... =10&t=5737

Re: Zekeringenkast VT1100

Geplaatst: 27 apr 2015, 15:39
door janbloeminkjr
Dank voor de reacties. Ik zoek even verder via die nummers in het blok. Bij de RDW staat de fiets geregistreerd als import uit USA, dus moment van binnenkomst in NL is vastgelegd, maar wat daar aan vooraf ging niet.

Re: Zekeringenkast VT1100

Geplaatst: 31 mei 2015, 17:58
door Jos M.
janbloeminkjr schreef:Dank voor de reacties. Ik zoek even verder via die nummers in het blok. Bij de RDW staat de fiets geregistreerd als import uit USA, dus moment van binnenkomst in NL is vastgelegd, maar wat daar aan vooraf ging niet.
De mijne is ook import, op het kenteken bewijs staat ook datum eerste toelating bij bijzonderheden, mijn mening is dat hij toen de weg op gekomen is en bij afgegeven staat een datumstempel wat volgens mijn de datum is dat de motor in nederland op kenteken is gezet na de import

Re: Zekeringenkast VT1100

Geplaatst: 31 mei 2015, 21:49
door knutsel
op je balhoofd staat vaak het bouwjaar van de fiets.

Re: Zekeringenkast VT1100

Geplaatst: 01 jun 2015, 09:51
door Te©h
L8nks op het balhoofd vind je het framenummer en het jaartal van fabrikage. In het kapje van de zekeringkast hoort een stikker te zitten met het schema. In het kastje hoort een knijpertje en een reserve zekering te zitten. Als de fiets niet verbouwd is moeten in alle steekplaatsen een zekering zitten met de juiste smelttemperatuur.