Hallo Allemaal,
Nu het winter is staat mijn shadow onder mijn overkapping omwikkeld in een motorhoes (met luchtgaten).
Nu heb ik een foto toegevoegd waarin ik jullie wil vragen hoe ik de vergrootte plekken het beste schoon/glimmend kan krijgen..
Mijn motor
https://s29.postimg.org/5nyfmbgyf/fot.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondom mijn uitlaat heb ik veel kleine roestplekjes, en mijn motor is zwart. Niet zo zeer zwart van viezigheid maar ik zie veel plaatjes voorbij komen die echt glanzend zijn. Kan ik hetzelfde effect ook verkrijgen?
Bijv:
http://i998.photobucket.com/albums/af10 ... CT0569.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat voor middeltjes gebruiken jullie / adviseren jullie?
Uitwendig onderhoud
Moderators: knutsel, Hillywood
- Albert Overzet
- Shadow Motorclub leden
Re: Uitwendig onderhoud
je kunt het lakwerk gaan polijsten en het chroom en alu onderdelen gaan poetsen met belgom chroom en belgom alu.
Welkom in ons Midden
Regiobiker 2014 van regio midden
Beter een blije achterhoeker dan een happy hooker
Een oud achterhoeks gezegde is:
Als de haan niet kraait in het ochtendrood
dan is het mistig of de haan is dood
Regiobiker 2014 van regio midden
Beter een blije achterhoeker dan een happy hooker
Een oud achterhoeks gezegde is:
Als de haan niet kraait in het ochtendrood
dan is het mistig of de haan is dood
Hoi,
Zo heeft een ieder zijn eigen oplossing
Als het onder de blanke lak het aluminium raar is door weersinvloeden of steen slag, dan haal ik de blanke lak er af met afbijt, dan op poetsen met Scotch-Brite en water, daarna polijsten met de lappenschijf en pasta blauw + wit voor hoog glans.
Chroom zit hier roest op (dan is de chroom laag beschadigd) bewerken met Rutyco en dan polijsten. Is er alleen verkleuring (hitte Blauw) dan is dit ook goed weg te krijgen met Bleu-Job
Hier zijn voorbeeldjes alleen van een CMX 450
Gr Hans Snel
Zo heeft een ieder zijn eigen oplossing

Als het onder de blanke lak het aluminium raar is door weersinvloeden of steen slag, dan haal ik de blanke lak er af met afbijt, dan op poetsen met Scotch-Brite en water, daarna polijsten met de lappenschijf en pasta blauw + wit voor hoog glans.
Chroom zit hier roest op (dan is de chroom laag beschadigd) bewerken met Rutyco en dan polijsten. Is er alleen verkleuring (hitte Blauw) dan is dit ook goed weg te krijgen met Bleu-Job
Hier zijn voorbeeldjes alleen van een CMX 450
Gr Hans Snel
-
- Forumgebruikers
- Contacteer:
WoW
Inderdaad verschillende oplossingen
Nou ik ga het eens allemaal bekijken en kijken wat ik, op welke manier ga aanpakken.
Als er nog meer tips zijn, altijd welkom!
Inderdaad verschillende oplossingen

Nou ik ga het eens allemaal bekijken en kijken wat ik, op welke manier ga aanpakken.
Als er nog meer tips zijn, altijd welkom!