Uitwendig onderhoud

Moderators: knutsel, Hillywood

Plaats reactie
InF3RnO
Forumgebruikers
Contacteer:

Uitwendig onderhoud

Bericht door InF3RnO »

Hallo Allemaal,

Nu het winter is staat mijn shadow onder mijn overkapping omwikkeld in een motorhoes (met luchtgaten).

Nu heb ik een foto toegevoegd waarin ik jullie wil vragen hoe ik de vergrootte plekken het beste schoon/glimmend kan krijgen..

Mijn motor
https://s29.postimg.org/5nyfmbgyf/fot.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Rondom mijn uitlaat heb ik veel kleine roestplekjes, en mijn motor is zwart. Niet zo zeer zwart van viezigheid maar ik zie veel plaatjes voorbij komen die echt glanzend zijn. Kan ik hetzelfde effect ook verkrijgen?

Bijv:
http://i998.photobucket.com/albums/af10 ... CT0569.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat voor middeltjes gebruiken jullie / adviseren jullie?
Albert Overzet
Shadow Motorclub leden

Re: Uitwendig onderhoud

Bericht door Albert Overzet »

je kunt het lakwerk gaan polijsten en het chroom en alu onderdelen gaan poetsen met belgom chroom en belgom alu.
Welkom in ons Midden

Regiobiker 2014 van regio midden

Beter een blije achterhoeker dan een happy hooker

Een oud achterhoeks gezegde is:
Als de haan niet kraait in het ochtendrood
dan is het mistig of de haan is dood
Hans Snel

Bericht door Hans Snel »

Hoi,

Zo heeft een ieder zijn eigen oplossing :lol:
Als het onder de blanke lak het aluminium raar is door weersinvloeden of steen slag, dan haal ik de blanke lak er af met afbijt, dan op poetsen met Scotch-Brite en water, daarna polijsten met de lappenschijf en pasta blauw + wit voor hoog glans.
Chroom zit hier roest op (dan is de chroom laag beschadigd) bewerken met Rutyco en dan polijsten. Is er alleen verkleuring (hitte Blauw) dan is dit ook goed weg te krijgen met Bleu-Job

Hier zijn voorbeeldjes alleen van een CMX 450

Gr Hans Snel
InF3RnO
Forumgebruikers
Contacteer:

Bericht door InF3RnO »

WoW

Inderdaad verschillende oplossingen :D

Nou ik ga het eens allemaal bekijken en kijken wat ik, op welke manier ga aanpakken.

Als er nog meer tips zijn, altijd welkom! :lol:
Plaats reactie